Sigortnız var ve hastanelerde bundan yaralanmak istiyorsunuz.

Orada durun! Her şeyin elektronik olduğu bu devirde SGK'ya bizzat gidip aktivasyon yapmanız gerekiyor.

Ama bundan once mustehaklık sorgulaması yapabilirsiniz:

www.turkiye.gov.tr adresine girip 4A Mustahaklık Bilgisi'ni sorgulamanız gerekiyor.

https://www.turkiye.gov.tr/4a-mustahaklik-bilgisi

Aktivasyon nasıl yapılacak?

Fındıklı SSK'ya gideceksiniz Sıra numarası alıp beklemeye başlayacaksınız Ellerinizi acıp sistemde bir arıza olmasın diye dua etmeye başlayacaksınız Yaklaşık 1:30 saat sonra ancak 20 kişilik sıra gecip size gelecek Nufus kağıdınız verip SSK'nızı hastanede muayene olabilmek icin aktif ettireceksiniz
Bu kadar basit. Bizzat gidip yaptım.

Nufus kağıdınızda TC Kimlik numaranız vardır diye tahmin ediyorum.