Gecen bolumde "Anime kızları gercek mi?" diye tartışmışdık. Destekleriniz ile gercek oldukları kanıtlandı. Bu bolumde onlarla olan maceralarımı ilerleteceğim. Anime kızları gercek mi?

Aslında her şey Sayori isimli aşkımı Misaka ile aldatmamla başladı. Sayoriyle genelde ev icinde buluşurdum. Odama gelir ve beni ziyaret ederdi. Oldukca saygılı birisiydi. Hoş ve tıfıl birisi. Birlikte sarılıp uyurduk. Babam ses yapmamam konusunda beni uyardı. Artık Sayori'ye guzel sozler edemezdim. İlac icip uyumalıydım. Kendisi kusmuş olmalı ki hemen kayboldu. Gecen bolumde ki cesaretim ile salona tekrar giriş yaptım. Bir de orada sarı saclı, al yuzlu, bal dudaklı Misaka'yı gordum. İlk goruşte aşık oldum. Oda bunu anlamış olacak yanıma geldi. Birlikte git zaman gel zaman balkona cıktık. Eminem yerine Little Mix Wasabi dinleyerek dans ettik. Her şey cok iyi. Komşular da beni rahat bırakıyor. Neyse birden aklıma takıldı. Yoksa Misaka sahte mi? Ne olur, olamaz hayır! Lutfen yardım edin inanmak istemiyorum buna...