Beyler bayanlar beni bilen, forumda tanıyan az bucuk insan vardır. Merak etme sandığınız konulardan değil bu şimdi okuma eylemine devam ettikce anlayacaksın. Oncelikle şoyle girişimi yapayım ; dunyada o kadar meşgale var iken boş zamanlarımda bilgi alma/verme maksadıyla uye olduğum forum sitesinde anket konuları acıp eğlenmek fikri aklımın ucundan dahi gecmezdi. Şayet bu işi bu kadar ilerleteceğime de zerre ihtimal vermezdim. Mevzuya gelelim;
En başta konu dışı kategorisini meşgul ediyordum. Uzun zaman gecirdim orada. Ondan sonra coğu kişinin, hatta bu satırı okuyan senin de bildiğin gibi "Konu dışı" adı altındaki kategoride oldukca sacma ve bolumun kalitesini duşuren konular acılmaya başlandığını gordum. Hani bir konu acarsın, ya komik olur ya mizahsal duşundurur ya da en kotu insanların hoşuna gider. O tur konular değil işte bildiğin coluk cocuğun komik sandığı maalesef benim konuları da zan altında bırakan konular olduğundan mekan değiştirdim. Cok az kişinin kullandığı hatta bazılarının hic uğramadığı "Mizah ve Eğlence" kategorisinin tek hakimi oldum. Bir muddet devam etti actığım anket konularının bazılarını buraya taşınmasını istedim sağolsunlar yardımcı oldular. Actığım 20 anket konusundan 2-3 tane curuk yok mu? Var. Şimdi baktığımda insanları eğlendirmek icin actığım o 2-3 konuyu gorunce biraz utancla karışık keşke hic acmasaydım dediklerim var ama yapacak bir şey yok. Buradaki muhabbetim olan uyelere kendi mizahımı yansıttığımı ve bu profilin buradaki sanal platformdaki karşılığını bu insanlara tanıttığıma inanıyorum. Araya ufak sıkıştırayım, herkesin kendine gore derdi olabilir bu aslında yakınma konusu değil. Bunu mu kendine tasa eyledin millet ne ile uğraşıyor demeyin. Acmasaydım boyle bir konu olmayacaktı. Olması mı daha iyi olmaması mı? Sadede gelelim ;
Kullandıkca bolum one cıktı ve beni goren gormeyen coğu insanın dikkatini cekti bu bolum. Bazıları cok guzel konular acsa da ben artık bu bolumun de elden gittiğini duşunuyorum. Bundan sonra moderatorlerin de izni olursa resim cizdiğim konularımı sanat kısmına , anket konularımı da diğer hobiler kısmına acacağım. Resim cizmek zaten bir sanat hani orada sıkıntı cıkacağını duşunmuyorum zaten lakin diğer hobiler kısmı farklı anlaşılabilir. Moderatorler benim konuları "Mizah ve Eğlence" bolumune taşıyabilir. Benim actığım anket konularını seven cok kişi var zaten bakıldığında boyle bir konuyu ufak yaşta birinin acamayacağı anlaşılıyor. Moderatorlerden burada 1 ricam var o da bin bir ceşit konunun acıldığı, Elektrikci_Hasan'ın anket konularının değişik bir hava ve renk kattığı bu forumda benim acacağım konuları taşımamanız.
İlerleyen gunlerde konular acacağım, anket konularımı buraya;
Diğer Hobiler

www.technopat.net
A4 kağıdına resim cizdiğim konularımı buraya ;
Sanat Hicbir sanat eseri tamamlanmaz, sadece terk edilir.

www.technopat.net
Atacağım. Hem bu yerler de canlanmış olacak lutfen konularımı taşımayınız. Bunların hicbirini yazmayabilirdim ama yine de acıklık olsun ve bunca yıldır insanlara bu konular dışında ilmi yolda bilgisayar ile alakalı yardımım dokunduysa da bunun hatrına beni anlayışla karşılayacağınızdan kuşkum yok.
Uyeler kısmına tıklayıp orada yazanları en yukarıdan aşağı doğru etiketliyorum;
@
Berrkay
@claus
@
dogant
@
elocutionear
@
emir Dayı
@
enes.wtp
@Fjallsárlón
@
lifo
@
lintos
@
max Caulfield
@
the Netherrealm
@
uberk
@
utku Girgin