Alıntı:
Şair:Necip Fazıl Kısakurek
Yorum:Muhammet Yolcu
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze oluyu mezar.
Ne de şeytan, bir gunahı,
Seni beklediğim kadar.
Gecti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde golgeni
Gelme, artık neye yarar?
__________________