Konu
:
Gıcık oLmayana heLaL xD ben uyuz oLdum yaa
18-09-2019, 03:55:41
#0
Diaz
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Diaz tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Diaz'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Fazla Soze Gerek YOK
Giris BURADAN
Alıntı:
edit: rep isteği ban sebebidir, tekrarlamayın.
__________________