Konu
:
Kalbime Gomerim O Zaman (Oğrenci Versiyonu)
18-09-2019, 02:13:43
#0
Diaz
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Diaz tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Diaz'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Kalbime gomerim o zaman (oğrenci versiyonu)
Sonunda bitti galiba goruyorum
icimde can cekişlerimi duyuyorum
sınawlar cok acıtıyor oluyorum
keşke baştan calışsaydım bitiyorum
nasılsa koycak bana biliyorum
dersleri gomerim o zaman
unutupta sallarım o zmann
alt tarafı sınaw buda işte
kıcımın kenarısın aman
sananeki sallıyorsam
deli gibi sıkıyorsam
hala 5 alamıyorsam
banane anlamıyorsam
yalanmış demek sozluler bilemedim
saklamışsın kağıdını goremedim
olmayınca olmuyor sen weremedin
yazılmış karneye sıfır silemedim
alıştım zor olsada kabullendim
dersleri gomerim o zaman
unutupta sallaarım o zaman
alt tarafı sınav buda işte
kıcımın kenarısın amann
sananeki sallıyorsam
deli gibi sıkıyorsam
hala 5 alamıyorsam
banane anlamıyorsamm...
verildiyse ozur
__________________