Konu
:
otobusun icinde??
18-09-2019, 01:57:35
#0
Diaz
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Diaz tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Diaz'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
...inanamıycaksınız ama otobusun icnde cektiğim bir foto, hatta ne yapıyo bu diyerek kardeşime kahkahayıda patlatmıştık...
[IMG]http://img446.**************/img446/9427/281020058zs.jpg[/IMG]
...sanırım ilginc...
__________________