Uc adam olur ve cennete giderler. Sorgu meleği birincisine sorar, "Seni cennete yollamadan once sana bir sorum var: Karına karşı sadık oldun mu?" Adam yanıtlar; "Evet, asla bir başka kadına bakmadım." Sorgu meleği, "Şuradaki Rolls-Royce'u goruyor musun? O senindir. Cennetteyken kullanabilirsin.." Sorgu meleği ikinci adama da aynı soruyu sorar ve şu cevabı alır; "Bir kez karımı aldattım ama bunu ona itiraf ettim. Beni bağışladı ve mutlu yuvamızı kurtardık." Bunun uzerine sorgu meleği, "Şuradaki Mercedes'i goruyor musun? Cennetteyken onu kullanacaksın.." der ve ucuncu adama da sorar, "Karını hic aldattın mı?" Adam yutkunur ve şoyle der; "itiraf edeyim ki; bulduğum her kıza asıldım ve her fırsatta onlarla yattım, bircoğu ile beraber oldum. Uzgunum." Sorgu meleği; "Ehh" der, "Ama temelde iyi bir adamsın. Şuradaki eski vosvos'u goruyor musun? Cennette onu kullanacaksın." Bunun uzerine uc adam vedalaşır, arabalarına atlar ve kendi yollarına giderler. Birkac hafta sonra ikinci ve ucuncu adam birlikte gezerlerken barın onunde birinci adamın Rolls-Royce'unu gorurler. Bara girdiklerinde adamın perişan bir halde, etrafındaki boş şişelerin arasında salya sumuk oturduğunu gorurler ve şaşırırlar. "Heyy! ne oldu sana?" der ikinci adam, "Cennettesin, altında bir Rolls-Royce var, hersey mukemmel ama sen niye bu haldesin?" "Bugun karımı gordum!" der birinci adam. Diğerleri; "Aaaa! ne kadar guzel, peki derdin nedir?" diye sorarlar. Adam icini cekerek konuşur, "Kaykay'la dolaşıyordu..."



Adamın biri iş muracaatına gitmiş. Bir grubun onunde goruşmeye almışlar. "Şimdi sana bazı sorularımız olacak bakalım bilebilecek misin?" demişler; adam da "sorun" demiş. "Yolcu taşır, karayolunda gider, şofor kullanır bil bakalım bu nedir?" Adam duşunmuş ve "yolcu otobusu" demiş. "Tamam doğru ama hangi marka, Mercedes var, Mitsubishi var di mi? Bilemedin ama sana bir şans daha vereceğiz" demişler. "Soyle bakalım havada yolcu taşır, pilot kullanır bu nedir?" Adam hemen cevaplamış "yolcu ucağı"; "Tamam ama" demişler "Boeing var, Airbus var di mi hangisi?" Bunu da bilemedin deyip iş goruşmesini bitirip adamı gonderirlerken, adam donmuş demiş ki "Bir soru da ben sorabilir miyim?" "Tabi buyur sor bu en doğal hakkın" demişler. "Kadınların iki bacağı arasında bulunur, uremeye yarar nedir bu?" demiş. Hemen herkes o malum kelimeyi soylemiş; adam "tamam bildiniz ama ananınki var ebeninki var di mi hangisi?..."



Bir gun hamile bir kadın mağazada alışveriş yaparken, bir catışma cıkar ve vurulur. Hemen hastaneye kaldırırlar. Doktor ameliyat sonrası kadına: "Hanımefendi hayati tehlikeyi atlattınız. Ancak iki kursunu cıkaramadık. Bunlardan biri doğacak olan kız cocuğunuza diğeri ise erkek cocuğunuza isabet etmiş. Şimdi cıkarırsak olurler. Ancak uzulmeyin ileride bu kurşunları vucutlarından atarlar. Kadın doğum yapmış. Cocuklar sağlıklı. Aradan yıllar gecmiş. Kız cocuğu bir gun bahcede oynarken "Anne anne cabuk gel" diye bağırmış. Annesi telaş icinde "Ne oldu kızım?" diye kosmuş. "Bak anne vucudumdan bir demir parcası cıktı. Kadın sevinmiş: "Telaşlanma. Doktor amcan demişti. Bak kurşunu vucudundan attın. Bundan birkac gun sonra bu kez erkek cocuk bağırmış. "Anne anne cabuk gel!" Kadın yine telaşla koşmuş: "Ne oldu oğlum?", "anne, masturbasyon yaparken kediyi vurdum!"
__________________