Konu
:
Frmtr Yuzunden Dot oLdum :)
17-09-2019, 21:21:41
#0
Diaz
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Diaz tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Diaz'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Şimdi arkadaslarla Oturuyoruz.. Durakta
Saat 12 mi Ne Oyle GEziyorduk.. Durakta 4 Kişilik Yer Var.
Arkadasım Ayakta.. Buda Eğildi Ayakkabısını Bağlicak. ( ßu Arada Yol E-5
)
Arkadan Polis GEciyor Sellektor Yaptı Buna Biz Gulduk.
ahAha Bunu Dotunu ßegendi Sellektor yaptı dedim.
sonra ben dedimki bunu bizim foruma koyacam ( Frmtr
)
Arkadas:Nee Nee ??
ßen: Forum Forummm
ARkadas: Sana ßir Korum PolisLerin MaLı oLursun Dedi
Orda Koptuk İşte.
Yorum Ve REplerinizi Esirgemeyiniz
__________________