arkadaşlar teknosadan 2 ay once aldığım g2 yi satıyorum telefon kozmetik olarak 10/10 alır aldığım gunden beri arka kılıf ve on cam jelatinli şekilde kullanıldı yaklaşık olarak 10 ay daha kaskosu vardır ekran kırılma gibi durumlarda kasko karşılıyor kaskoyla beraber 1400 e almıstım fiyat olarak 1000 tl duşunuyorum iphone 5 s alıcam iphone 5s ilede takas olabilir farkı konuşuruz
gorselleri en kısa zamanda ekliyeceğim..