Arkadaşlar sanırım 2 ekimde başvurular başlamış. Son 3-4 senedir başvuruyorum ama cıkmadı. Biliyorsunuz ki bu iş cok zor. Tecrubeli arkadaşlara sormak istediğim; Formu doldururken dikkat etmemiz gerekenler nelerdir?

Başvuru linkinide yazıyım. Doldurmak isteyenler vardır.

https://dvlottery.state.gov/