Konu
:
C# ve FFmpeg'te dil sorunu ?
27-09-2022, 21:30:04
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Merhaba arkadaşlar,
C# ile ffmpeg uzerinden video işlemleri yapıyorum.
İngilizce ve benzer dillerde sıkıntı olmuyor, yalnız Cin,Japon,Arap dillerinde cıktı alamıyorum bunun icin ne yapmam gerekiyor ?