Merhaba,
Kadıkoy'de bir bara başlayacağım arkadaşlar. Pek alkol ismi bilmiyorum arkadaşım calıştığı icin bana yardımcı olacak oğreneceğim. Daha once calışan var ise yorumlarınızı alayım nasıldır, cok yorucumudur, onerileriniz, olumsuz yonleri gibi..
Kolay gelsin.