Arkadaşlar eskiden paypal hesabı acmıştım sonra sildim.Şimdi gene acayım dedim hicbir sorun yok duğmeyi tıklayarak paypal kullanıcı sozleşmesini kabul ediyorum var en alttaki onay yeri silik olmuyor.Ne yapmalıyım?