Konu
:
Saati Geri Almayı Unutup Okula veya İşe Erkenden Giden Varmı ?
04-09-2019, 15:17:40
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Merhaba arkadaşlar saatler 1 saat geri alındı yoksa sizde benim gibi saati geri almayı unuttunuzmu ?
.Akşam yatarken telefonun alarmını 7.20 ye kurdum ve sabah kalktım kahvaltımı ettim yola cıktım otobus bekliyorum 5 tane otobus gecti almadı bastım kufuru bakıyorum hic kimse gitmiyo okula saatte 7.55 olmuş neyse 2. derse yetişirim dedim yavaş yavaş okula cıkmaya başladım baktım ben tek değilmişim bizim sınıftan 2 arkadaş karşıda gidiyo bana el uzattılar bende dedim okula gidiyorum ne okulu olum sendemi saatini geri almadın dediler o zaman anladım durumu otobuslerin neden durmadığını okula kimsenin cıkmadığını cunku saat 6.55 miş telefonun saatini geri almamışım Otobus şoferlerine ettiğim kufurleri geri alıyorum
__________________