Konu
:
Windows Media Playermi Kullanıyorsunuz ? Winampmı ? Neden ?
04-09-2019, 15:17:26
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Evet Arkadaslar ... Siz:
Windows Media Playermi Kullanıyorsunuz ?
Winampmı ?
Neden ?
ßen Windows Media Player kullanıyorum.Gorunus bakımından ve msn iicnde daha avantajlı..Ya siz??
__________________