Yıllar once roportajını okuduğum bir tiyatro sanatcısı şoyle diyordu:
"Ben insanları ilk tanıdığımda 10 uzerinden 10 puan veririm. Daha sonra tanımaya başlayıp yanlışlarını gordukce o puanı duşururum kafamda. İnsanlara karşı daha pozitif olmamı sağlıyor"..
Peki sizlerin izlediği yol nedir? Gozlemler misiniz? Karşınızdakini tamamen olumlu kabul edip tanıdıkca mı puanı duşurur/yukseltirsiniz kendi kafanızda? Yoksa karşınızdakine sizi tanıması icin izin verir, once onun sizin hakkınızda karar vermesini mi beklersiniz?
__________________