Dun otobuste giderken icerisinin cok sıcak olduğunu farkettim ve ustte duran havalandırma kapaklarını acmak icin oraya uzandım ittirdim ittirdim acılmadı
bkz:
Bu havalandırma kapaklarına cok kufur ediyorsunuzdur belki sıkışık olduğu icin
Hic boyle bir durum başınıza geldimi
dipnot: daha onceden acıldıysa ozur dilerim
__________________