Konu
:
insanlar neden aşık olur? (şıklı)
04-09-2019, 14:15:31
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
a) biyolojik bir ihtiyac
b) herkesin sevgilisi var, benim de olsun
c) aşk ne demek oluyor anlamadım, hic olmadı da oyle birisi
d) ben aşık olmam, gunluk yaşarım ilişkilerimi
e) benden uzak allaha yakın olsun aşk
__________________