Konu
:
Padişahın kulluğundan Cumhuriyetin vatandaşlığına
05-09-2019, 19:49:57
#0
Magnaflux
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Magnaflux tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Magnaflux'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Ataturk'un bu topraklardaki insanlara yaptığı en buyuk iyilik.
padişahın sadece vergi topladığı ve 'kullarım' dediği ırgatlıktan, ataturk'un anayasal haklar verdiği ve vatandaşı yaptığı 'modern birey' olmaya geciştir.
__________________