Konu
:
TeK dOsTuNuZ vE tEk AşKıNıZ aRaSıNdA sEcİm YaPmAk ZoRuNdA kAlSaYdInIz?
04-09-2019, 14:03:25
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Bole bi secim yapmam demein!... ya dostunuzdan olcaksınız ya da sewgilinizden hangisini sececeksiniz?
ben aşkımı secmiştim...
__________________