Konu
:
Kaybedecek hicbir şeyim yok diyip kendini kaybetmek
05-09-2019, 17:13:14
#0
Magnaflux
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Magnaflux tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Magnaflux'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Tanımı cok zor olduğundan benim yapamayacağım bir şey diye tanım yapacağım olay.
__________________