Konu
:
Tanıştığına Memnun Kalmak
05-09-2019, 16:11:46
#0
Magnaflux
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Magnaflux tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Magnaflux'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Tanışırken memnun oldum demek değil bu aslında tanıştıktan sonra da oyle kalabilmek durumu,nedense tanıştığımıza memnun olduğumuz insanların coğu sonradan memnun etmezler hatta pişman ederler.
__________________