Konu
:
Matematiğim kotu cunku oğretmenlerim berbattı
05-09-2019, 15:54:54
#0
Magnaflux
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Magnaflux tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Magnaflux'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
İlkokulda neredeyse her sene bir oğretmen değiştirdik.Sonucu bu.
__________________