Konu
:
Acıdan haz duyan var mı aranızda ?
05-09-2019, 00:16:20
#0
Crawlability
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Crawlability tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Crawlability'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Arkadaşlar fiziksel veya ruhsal acılardan haz duyan var mı aranızda ? Bende bir sorun mu var bilmiyorum ama ben gerek fiziksel gerek ruhsal acılardan haz duyuyorum . Yukarı cıktıkca değil de dibe vurdukca mutlu oluyorum bir terslik var sanırım
Duşundun mu cok guzel yanları da var hicbir destek olmadan dip dediğin yerden cıkabiliyorsan paha bicilemez bir mutluluk . Bir savaş ortamı var kendi icimde mucadeleyi seviyorum duşup tekrar tekrar kalkmayı seviyorum. Hepsini gectim hayatım sondu derler ya hayatım sonse oyle bir şikayette bulunacağımı sanmıyorum . Metropol şehirlerden cok varoş semtleri varoş mahalle ve illeri seviyorum İstanbul'da oturuyorum ama hep bir memleket ozlemi var icimde Ailem engel olmasa gider Tarlabaşın 'da ev tutardım. Oyle yani iyi forumlar ..
__________________