Evde yalnızsın ve cok susadın

Muftağa gitmen gerekiyor , ama koridor cok karanlık

Sabahın olmasını mı beklersin , yoksa gidip icer misin ?
Orneğin evde kimse yokken yuzumu yıkayamam , gozlerimi kapatamam , uyuyamam . . .

Sizin de boyle anılarınız / fobileriniz var mı ?

__________________