bırıyle karsılasıyorsunuz ve aranızda bir elektrik oluyor karşılıklı.Ama o cıkıp gıdıyor ailesiyle siz kalıyorsunuz oylece Sizce tekrar karşılaşmak mumkunmu? Kalpler bir oldumu sizce olabilirmi.Yatıyordum aklıma takıldı paylaşmadan edemedim..
__________________