Konu
:
Msnde kişisel iletinizde kacıncı şahış kullanırsınız?
04-09-2019, 22:52:22
#0
Crawlability
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Crawlability tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Crawlability'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
ben 3. şahış yani o yu kullanırım mesela; chris paul dosyasına bakıyor yazma
peki yaa siz?
__________________