Konu
:
O'nu neden sevdiniz?
04-09-2019, 22:33:01
#0
Frekans
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Frekans tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Frekans'ı arkadaş olarak ekle
Bu soru bu araLar cok akLıma geLiyor. Kendi kendime "Ben O'nu neden sevdim" daha doğrusu "Ben bu kıza niye aşık oLdum" diyorum ama cevabını buLamıyorum nedense.Kafam acayip karışıyor.BoyLe oLmasının nedenini bende cozemedim...
Nesye beni boşverinde
Sizin akLınıza bu soru hic geLdi mi?
__________________