Merhaba, onceden bu hesaba giriş yapamıyordum. Sonunda giriş yapabildim. Buna giriş yapamadığımda kullandığım hesabın adı "mradminx1". Bu hesabın konularını devralamaz mıyım? O hesabı silmem mi lazım? Ve orada actığım ve cevap beklediğim soruları yeniden mi paylaşmalıyım?