Oz guven problemim cok fazla orneğin hoca bir soru soruyor coğu kişi parmak falan kaldırmadan cevap veriyor sesli şekilde normalde bu ama ben sorunun cevabını biliyorum sınıfın icinde hocaya soyleyemiyorum. Kalın bir sesim var duyan o nasıl ses borazan gibi sesin var diyor. Acaba soylersem cevabı sesime bir şey derler mi veya yanlış kelime kullanırsam bana gulerlerse diye cekiniyorum. Onun dışında kimse beni takmıyor, ezik muamelesi yapıyor. Mesela yanımda biriyle geziyorum her goren yanımdakine selam veriyor, beni kimse gormuyor, gormezden geliyorlar. Asosyal olduğum icin beni ezik goruyorlar bundan sıkıldım artık. Mesela sınıfta plan yapıyorlar, halı saha planı okuldan sonra iyi oynadığım halde beni cağırmıyorlar. Sonra mesela boyum uzun ve zayıfım yururken garip yuruyorum eğrilik var biraz. Bunun icin oz guven eksikliği yaşıyorum yuzumde sivilce var cok fazla bunun icin 6 aydır ilac kullanıyorum gecmiyor. Doktoruma işe yaramadığını soyluyorum ama o devam etmemi istiyor. Topluma cıkınca acaba benim hakkımda ne duşunuyorlar diyorum, bakımsız yuzune bak vs. gibi dalga geciyorlar mı cok fazla maddi durumumuz iyi değil. Psikoloğa gitmek icin devlet hastanesinde gitmek isterim ama aileme soylemeye cekiniyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim?