Arkadaşlar ben staj goruyorum. Fakat gittiğim şirkette para ile ilgili sıkıntı cıktı. Normalde asgari ucretin 3'te 1'ini vermesi gerekirken sadece yol parası 75 TL. veriyor. Yarım ay calışmışız bayram girdi falan. Bundan sonra ki aylar 300 TL. Fakat yol parası vermeyecekler. Tum stajyerler topluca cıkış yapmak istedik daha belli değil sadece cıkış yapmak istediğimizi soyledik. Ben 300 TL. vereceklerini bugun oğrendim. Diğer tum arkadaşlarım işten cıkmakta kararlı. Hoca başka bir iş yeri bulacak ama orası nasıldır bilemem. Şuan gittiğim yerden cok memnunum. Kanım ısındı. Fakat tekrar parada sıkıntı olur diye korkuyorum. İşe geri donersem arkadaşları bir nevi satmış olacağım. Ayrıca geri donduğumde patron veya calışanlar değişik gozle bakar diye korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım cok sıkışık ve caresiz kaldım. Devam mı yoksa başka bir iş yeri mi?
Biraz uzun gelebilir fakat bu ozeti. Cok caresizim. Yardım lutfen.
İş Yeri Secimi
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- İş Yeri Secimi