Arkadaşlar, soyle bir şey duşundum ihtiyacı olanlara ya da bir kitabi okumak isteyenlere yardım etsek guzel olmaz mı? Mesela bende Harry Potter serisi var ve bunu okumak isteyen ve alamayan kişiler var kargo parasını onların odemesi karşılığında versek nasıl olur bence mantıklı boylelikle durumu olmayanlarda istediği kitapları okuyabilir.