Arkadaşlar yakın zamanda 200 TL gecebilir. Bu para ile ne yapmamı onerirsiniz? Teknoloji ile ilgili olsun lutfen. Ben Logitech G300 ve başka bir eşya veya 2. el Logitech Driving Force GT almayı duşunuyorum.