Arkadaşlar ben 8. sınıfa gectim. Yarın okullar başlıyor. Malum 8. sınıf gercekten calışma gerektiren bir sınıf. Aile TEOG'a odaklanmam icin bilgisayarımı okul donemi icin kaldırıyorlar. Ben de Technopat sosyale yarından itibaren giremeyeceğim. En azından Kurban Bayramına kadar. Ben de hepinize bir veda edeyim dedim.(Goren de son vasiyetimi veriyorum zannedecek ama Technopat'ı gercekten cok seviyorum.)