Ben 2013'un son aylarında Technopat ailesine katıldım, lakin cezalardan (ozellikle Turkce kurallarından) tırstığımdan hep uzaktan seyrettim. Neyse korkunun ecele faydası yok diyerek yaklaşık bir aydır sık gorulmeye (katılmaya) başladım. Fakat neredeyse 2-3 gunde bir Turkce kurallarından dolayı ceza alıyorum. Asıl merak ettiğim, bu sık aldığım cezaların bir sonu olacak mı ? Yani yoneticiler, moderatorler en sonunda benden bıkıp bana sonsuz ban verirler mi ?
Not: Şu actığım konuyu bile doğru yazdığımdan emin değilim.
Varsa bir yanlış lutfen hemen ceza yazıp konuyu kapatmayın.