Sevmek veya aşık olmak nedir? İhtiyac mı yoksa insan oğlunun kendini avuttuğu oyaladığı bir duygu mu? Ben kişisel olarak, yurutemiyorum hic bir flortleşmeyi. Karşımdaki guzel olsun, Zeki, Akıllı olsun onemi olmuyor. Tabiri caizse sıkılıyorum. Bir onemi yokmuş gibi geliyor. Romantik yazışmalar, Bir birine aitmiş gibi davranmak bilemiyorum. Midemi bulandırıyor. Ama sevmekte istiyorum. Psikolojik bir sıkıntım olabilir mi? Yada hic ilişki yaşamadığım icin olabilir mi? Karşımdaki beni anlamıyor gibi geliyor bana.
Karamsar biri olduğum icin de olabilir mi?
Sevmek nedir?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Sevmek nedir?