Bi şey sormak istiyorum. Şu an yan hesabımla foruma giriyorum. Nedim şu ki ben sebebini bilmediğim bir şeyden dolayı ceza almışım. Lutfen neden ceza aldığımı ve ne zaman duzeleceğini oğrenmek istiyorum. Teşekkurler.