Arkadaşlar sapasağlam ekran kartını, ısınma problemi olmayan ekran kartını actım, temizledim, yeniden kapattım.
Kapatırken 2 vidasını yalama ettim ve 2 gun sonra oyun oynarken patlak verdi
Kartta cince alfabesi falan cıkıyor Okullar falan acılırken de iyi oldu bence, oyunlarla vakit kaybetmem en azından