Arkadaşlar yeri buramı bilmiyorum ama ilk uye olurken facebookla bağlandım ve kullanıcı adımı bi turlu bulmadım nasıl yapcaz nedeni mobilden girerken uygulamaya kullanıcı adı soruyor.