Birlikte gecirdiğimiz yaklaşık 2 ayın ardından veda vakti geldi. Gecen sene de olduğu gibi derslerimle ilgilenmem gerekiyor. Site ile ilgilenecek vakit bulamayacağım. Bu kısa zaman icinde birlikte cok vakit gecirdik. Forumda 3 yılda yazdığım kadar mesaj yazdım.

Bilgi alanımdaki konuları boş gecmemeye calıştım.
Bu zaman zarfında yardımcı olabildiysem ne mutlu. 2 ay once, donduğumde kimse hatırlamıyordu beni.

Tum uyeler tanımıştır bu zaman icinde. Seneye kısmet olursa geldiğimde yeni yuzler olacaktır aramızda mutlaka. Bir sene icinde cok gelişti Technopat. İlk katıldığım gunu hatırlıyorum. Kimsecikler yoktu. 100 mesaj anca yazılıyordu gunde.

O gunlerden bu gunlere geldik. Artık konulara zor yetişiliyor. Tekrar geldiğimde belki de birkac kat daha buyumuş halde olacak burası.

Bu sefer tanıyan daha cok olur herhalde.
Konunun altına yorum yazacak arkadaşlar yonetim vb. ile ilgili goruş bildirmezlerse sevinirim. Burada kendi adıma konuşuyorum cunku. Kendimle ilgili yorumları duymak isterim. Zaten cizgi dışına cıkılırsa konu kapatılır.
Kırdığım kimse oldu mu bilmiyorum. Olmuşsa da affola. Hepimiz zaman zaman gerilebiliyoruz. Bulunduğum sure icinde herkese iyi davranmaya calıştım.
Sağlıcakla kalın.