Merhaba arkadaşlar, bu ay cok ilginc bir şey oldu. Gecen gun su faturası geldi, tam 97 TL . 2 aydır evde tek başıma yaşıyorum. Sizce de anormal değil mi?

Dosya Ekleri 10629781_318333028345167_5300819543098035365_n.jpg 86,9 KB · Goruntuleme: 395