2 hafta sonra alacağım sistem hakkında konu actığım icin ceza aldım.

"Hayali Sistem" nedeniyle 23 Eylul 2014 13:15 tarihine kadar yetkileriniz kısıtlandı."

2 hafta sonra bu sistemi alıyorum ne hayali sistemi ? Yardım almak icin bu foruma geliyorum yaptığınız şeye bakın. Her konuyu yasaklayın o halde hayali sistem diye. Ozellikle not yazdım konuya hayali sistem değildir diye. 1 ay nedir ? Sadece sisteme eklenebilecek, değiştirilebilecek bir şey var mı oğrenmek istiyordum.
Lutfen yoneticiler daha duzgun ilgilenin forumla.