Arkadaşın sorusuna kendimce bir yanıt verdim ve "yazım kurallarına uymayan mesaj" uyarısı aldım. Burada ne gibi bir yazım hatası gorduğunuzu soyler misiniz? Grafik ğrafik diye mi yazılıyor acaba?