Arkadaşlar ben bir şey danışmak istiyorum size. Benim hayalimdir asker olmak kucuklukten beri bu sene askeri lise sınavına girdim ama salak gibi hayalimi bir bilgisayar icine cope attım yani kazanamadım. Universitede şansımı bir daha deneyeceğim. Hem askerlik hemde komiserlik sınavına gireceğim. Ama hangisi sizce askerlikte komiserlikte olmaz ise bilgisayar muhendisliği istiyorum.
Buraya gelip daha 14 yaşındasın filmlerde gorduğun gibi zannetme demeyim biliyorum ve ciddi bir soru soruyorum.
Askerlik mi Komiserlik mi
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Askerlik mi Komiserlik mi