Arkadaşlar şu son 2 haftadır eskisi gibi eğlencem yok yani oynayacak oyun falan bulamıyorum evde sıkılıyorum sanırsam. Okulların acılmasını istiyor gibiyim artık. O kadar tak etti. Yapmam icin onerileriniz var mı?