Oncelikli konuda tartışma yaratılmamasını rica ediyorum.

Sorum gayet net, senelerdir İsrail kafasına buyruk hareket ediyor.
Obama cıkmış İsrail'i savunuyor.

Hal boyleyken ne yapacağız ?
Kim, nasıl durdurabilir bu İsrail'i ?