Arkadaşlar Technopat uyeleri olarak bir toplantı-sempozyum gibi bir toplantı yapılmasını istiyorum. Recep Baltaş ve Ali Gungor başkanlığında... Herkes bir arada olursa cok iyi olur. Nasıl fikir ?
Ya da belli bir TS adresinde buluşalım her akşam.

@ali Gungor @recep Baltaş
@akif Pekoz @mikail Fidan @SypeR @Murat5038
@berke Kan @mevsres