10 gunluk ceza yedim 1 haftayı gercekten gecti hesabımı ilk actığım gun ceza yemiştim. Yoneticiler sizce de fazla ceza vermiyor mu? Benim temiz 17 - 18 olmuştur toplam. Tamam kurallara uyalım da ufak tefek şeyler olur bu ne lan konu acarsın cat ceza gelmiş bekle 24 saatte cevap yaz adamlara. Sonrasın da yok sen kesin donanım-haberden geldi yok biz inatlaşmıyoz yok biz onlardan farklıyız. Eğer ozellikle bu konu icinde ceza yersem bu forumu bir daha kullanmayacağıma soz veriyorum.