Arkadaşlar merhaba, bir DLive izleyicisi olarak hem yukseliş donemini hem duşuş donemini gordum. Hatta cok guzel dostluklarım oldu. Sizden iyi bildiğiniz ve kotu bildiğiniz bir ozellik ve anı istiyorum eskileri yad etmek icin, teşekkurler şimdiden.